Deug Conference 2016: Interactie

 DEUG Conference 2019

Op 27 november 2019 vond de DEUG Conference 2019 plaats. Omdat dit de 15e editie was, hebben we het groots aangepakt. Het thema was ‘Student in de spotlight’. En ja, de student stond dit jaar letterlijk en figuurlijk in de spotlight. 

We zijn de afgelopen periode druk bezig geweest met het programma, ook dit jaar leverde dit een groot aantal zeer interessante sessies. Zowel van onze leden als van onze DEUG-partners.

De conferentie is uitstekend verlopen, er hing een hele positieve vibe en we hebben een groot aantal louter positieve reacties gehad van de bezoekers. Het geeft ons nu alweer zin in de volgende conferentie!

27 november 2019
Van der Valk Breukelen
Stationsweg 91
Breukelen

Programma

Dagprogramma

08:45  Ontvangst, registratie en koffie
09:30  Welkomstwoord Wim van de Pol
09:40  Keynote: Sydney Brouwer
10:10  MBO Uitblinker
10:40  Koffie
11.00  Keuzeronde 1 (diverse sessies)
12.00 Keuzeronde 2 (diverse sessies)
13.00   Lunch
14.00  Keuzeronde 3 (diverse sessies) 
15.00  Keuzeronde 4 (diverse sessies)
16.00  Afsluiting / Borrel
17.30  Einde

Key Note: Sydney Brouwer

Onze Keynote spreker van deze editie was Sydney Brouwer, een specialist op gebied van klantgerichtheid en auteur van het boek ‘Klantgericht Leiderschap’. Hij heeft onderzoek gedaan naar bedrijven die uitblinken op het gebied van klantgerichtheid en naar hun leiders. Wat doen deze bedrijven anders waardoor ze meer enthousiaste klanten en medewerkers hebben dan hun concurrenten? Wat kan jij van deze bedrijven leren? Sydney heeft ons laten ervaren wat echte klantgerichtheid is en, nog belangrijker, wat dat vraagt van een organisatie en haar management.

“Bedrijven focussen zich steeds meer op cijfertjes, percentages, processen en KPI’s. Dit komt het menselijke aspect in de relatie met de klant en de medewerker vaak niet ten goede. Ik geloof er echter in dat bedrijven die het menselijke aspect de hoogste prioriteit weten te geven, de komende jaren als winnaar uit de bus gaan komen. Dat is dan ook mijn missie: Bringing Humanity Back to Business.”

Thema: Student in de Spotlight

De student, hier doen we het uiteindelijk allemaal voor. We zetten ons graag in om het de student zo aangenaam mogelijk te maken zodat hij zich volledig kan concentreren op de studie. Daarbij proberen we vaak vanuit het studentenperspectief te denken maar doen we dit daadwerkelijk? 

Gelukkig kan Sydney ons hierin een spiegel voor houden als hij in zijn Keynote over het belang van de klant/student beleving vertelt. Het geeft ons nieuwe inzichten en we zijn geïnspireerd om het eens op een andere manier te bekijken.

DEUG Conference 2019 is mede mogelijk gemaakt door: