Deug Conference 2016: Interactie

DEUG Conference 2018

De DEUG-conferentie komt er weer aan! Deze vindt plaats op 28 november 2018.

Vorig jaar hebben we al een start gemaakt met de uitbreiding van de doelgroep voor de conferentie. Deze was voorheen vooral gericht op de technische medewerkers maar de conferentie richt zich nu ook op de eindgebruikers zoals bijvoorbeeld de administraties. Iedereen binnen de aangesloten instellingen is welkom, want netwerken, samenwerken en van elkaar leren is de rode draad. Ook dit jaar kunt u weer een grote verscheidenheid van interessante presentaties bijwonen. Nieuw dit jaar is een de plenaire sessie waarbij alle instellingen in het kort iets vertellen over hun projecten.

Conferentielocatie
Dit jaar is er gekozen voor een andere locatie dan voorgaande jaren, namelijk De Soester Duinen te Soest! Door de centrale ligging hoeven onze collega’s uit Groningen en omstreken dit jaar wat minder ver te reizen. Het is een prachtige locatie die we helemaal alleen voor de DEUG hebben afgehuurd met verschillende zalen zodat we wederom parallelle sessie kunnen geven.

Bereikbaarheid met OV
Vanaf NS stations Amersfoort en Soest Zuid is een snelle busverbinding naar de halte tegenover De Soester Duinen. Er zijn een beperkt aantal parkeerplaatsen dus carpoolen is gewenst indien je niet met het OV komt. Voor reistijden check 9292.nl

28 november 2018
De Soester Duinen
Soesterbergsestraat 188
Soest

Keynote: Dieter Möckelmann

Als veelgevraagd spreker, gespreksleider en dagvoorzitter inspireert Dieter anderen over onderwijs in de 21e eeuw. Met de kennis die hij heeft opgedaan in 15 jaar ‘onderwijs met ICT’ weet hij vele luisteraars te boeien.

Zijn presentaties vallen goed in de smaak doordat hij humor en kennis op authentieke wijze weet te combineren. Door zijn werk als onderwijsadviseur kan hij spreken uit ervaring. De voorbeelden die hij presenteert zijn praktisch, prikkelend en uitdagend!

Parallelle sessies

Naast een centraal programma worden er vier rondes met presentaties en workshops aangeboden aan de bezoekers.

Een kijkje in elkaars keuken

Dit jaar is er tevens een plenaire sessie waarin DEUG-leden elkaar informeren over haar actuele projecten.

Programma

08:45  Ontvangst, registratie en koffie
09:15  Welkomstwoord Wim van de Pol
09:30  Keynote
10:15  Plenaire Sessie Oracle: Erwin Maessen
11:00  Koffie
11.15  Plenair: Presentaties actuele projecten
12.15  Lunch
13.15  Sessie ronde 1
14.15  Sessie ronde 2
15.15  Koffie
15.30  Sessie ronde 3
16:30  Plenaire afsluiting
16:45  Borrel
18.30 Einde

Plenaire sessie Oracle:

Slimme Instituten gebruiken opkomende technologieën

Erwin Maessen neemt het publiek mee in de wereld van opkomende technologieën en hun inpasbaarheid in het onderwijs. Chatbots, Blockchain, Machine Learning, allemaal buzzwoorden, maar wat zijn de toepassingen voor u en de onderwijsinstelling?

 

Ruimte om elkaar te ontmoeten

Er zijn voldoende pauzes in het programma waarin gelegenheid is om met collega´s ervaringen uit te wisselen en te netwerken. Er lopen ook studenten rond die de conferentie gaan vloggen, wellicht vragen ze ook aan jou wat je morgen gaat doen?

Thema: En? Wat doen we morgen?

Iedereen weet natuurlijk dat er grote veranderingen gaan plaatsvinden rondom PeopleSoft campus. Onze vraag gaat niet over hoe gaan we dat over een aantal jaren gaan aanpakken, maar we kijken naar de korte termijn. Wat kun je vandaag of morgen al doen om te zorgen dat je blijft innoveren en door ontwikkelen. 

En hoe gaan we dat doen als DEUG-leden?Kunnen we samen iets gaan oppakken of samen ons voorbereiden op de toekomst? Wat kunnen we onderling van elkaar leren of hoe kunnen we elkaar helpen? Hopelijk inspireert de DEUG-conferentie iedereen zo, zodat je morgen meteen aan de slag kunt met de kennis die je hebt opgedaan.

Counting down to DEUG Conference 2018
days
1
4
hours
0
1
minutes
3
8
seconds
4
1

Meld je nu aan voor DEUG Conference 2018!

Zorg dat je de DEUG Conference dit jaar niet mist! Meld je daarom nu aan. Is jouw instelling lid van DEUG? Dan is jouw toegang gratis.

DEUG Conference 2018 is mede mogelijk gemaakt door: